Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 25 Jan 2007 03:35:45

InnleggSkrevet: 25 Jan 2007 15:56:13    Tittel: Wilhelm August Mikkonen Svar med Sitat

Jeg søker etter min bestefar og det er finskeaner,han heter Wilhelm August Mikkonen.
Og min olderfar som heter Gustav Ravdiainen,min bestefar bodde i Lerpollnes et sted i Tana. Han er født i kaianby, Finland 07.01.1880.Min olderfar heter gustav og var snekker,jeg vet ikke så mye om han. Min bestemor heter Marianne Øinas og var gift med min bestefar.De fikk barn som heter Agnete,hildur,leif,pauline,reidar,magny, odd og min mor
laila Mikkonen.

Håper noen har noe svar til meg. Laughing
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 26 Sep 2006 05:54:29

InnleggSkrevet: 06 Feb 2007 13:31:09    Tittel: Re: Wilhelm August Mikkonen Svar med Sitat

Herold Bjørneraas skrev:
Jeg søker etter min bestefar og det er finskeaner,han heter Wilhelm August Mikkonen.
Og min olderfar som heter Gustav Ravdiainen,min bestefar bodde i Lerpollnes et sted i Tana. Han er født i kaianby, Finland 07.01.1880.Min olderfar heter gustav og var snekker,jeg vet ikke så mye om han. Min bestemor heter Marianne Øinas og var gift med min bestefar.De fikk barn som heter Agnete,hildur,leif,pauline,reidar,magny, odd og min mor
laila Mikkonen.

Håper noen har noe svar til meg. Laughing

Hei Herold,

Hva er status på dette søket ditt i dag ? Funnet noe svar på dette søket .... Question

Mvh.
Helge R.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 10 Feb 2007 16:25:39    Tittel: Re: Wilhelm August Mikkonen Svar med Sitat

Jeg har ikke funnet noe
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 14 Feb 2007 01:10:49    Tittel: Re: Wilhelm August Mikkonen Svar med Sitat

Herold Bjørneraas skrev:
Jeg har ikke funnet noe

Hei Herold,

har søkt en del på denne / de du søker, men tror vi mangler mer sikre oppl. på dette di søker,

har du alder på din Wilhelm August ? Når var din bestefar født Question og hvor Question

Har du mer lenker el. annet så legg det her er du snill, denne nøtten er ikke lett... Rolling Eyes

Mvh.

Helge R.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 14 Feb 2007 09:57:48    Tittel: Re: Wilhelm August Mikkonen Svar med Sitat

Fra Kirkebøkene: Min bestefar er født i Kaianby, Finland 07.01 1880. Min olderfar heter: Gustav Ravdiainen er snekker,vet lite av han også.
Min bestemor heter: Marianne Øinas født: 06. 01 1897.

Fra Statsarkivet i Tromsø.
August Mikkonen der er han oppført født 17.11 1879, og min bestemor er oppført født 1896
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 15 Feb 2007 09:31:11    Tittel: Re: Wilhelm August Mikkonen Svar med Sitat

August Mikkonen.
Han kom fra fra Finland og kom over Samijarvi til Finnmark.Og han kom til tana på grunn av bygging av vei.Han bodde på Leirpollnes, og ble evakuert fra Finnmark 1944.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 15 Feb 2007 13:04:09    Tittel: Re: Wilhelm August Mikkonen Svar med Sitat

Hei Herold,

derfor så vanskelig og finne han/dem på Tell./KB. Very Happy Very Happy

Jeg visste det var en grunn til det Rolling Eyes

Nå får jeg prøve mer ......på søk.....

Mvh.
helge R. Wink
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet