|
Slektsforum DIS-Norge
|
| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 26 Okt 2006 08:34:59 Innlegg: 23 Bosted: KRISTIANSAND S
|
Skrevet: 15 Mar 2007 22:53:09 Tittel: Berta Asbjørnsdtr., Frafjord |
|
|
Min tiptip oldemor Berta Asbjørnsdtr skal komme fra Frafjord. Hun var gift med Ola Torsteinson fra Fossandlandet, de fikk en datter Sissel Olsdtr. (1814-) som giftet seg med Peder Ljødesen Helle. (Per Helle)
Jeg forsøker å finne Berta Asbjørnsdtr forfedre.
Og en bekreftelse på at hun giftet seg med Ola Torsteinson som også kanskje heter Harbo, (dette siste Harbo-navnet er jeg usikker på).
hilsen
Dagfinn |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 26 Okt 2006 08:34:59 Innlegg: 23 Bosted: KRISTIANSAND S
|
Skrevet: 11 Apr 2007 23:59:48 Tittel: Re: Berta Asbjørnsdtr., Frafjord |
|
|
| Dagfinn Roy Andersen skrev: | Min tiptip oldemor Berta Asbjørnsdtr skal komme fra Frafjord. Hun var gift med Ola Torsteinson fra Fossandlandet, de fikk en datter Sissel Olsdtr. (1814-) som giftet seg med Peder Ljødesen Helle. (Per Helle)
Jeg forsøker å finne Berta Asbjørnsdtr forfedre.
Og en bekreftelse på at hun giftet seg med Ola Torsteinson som også kanskje heter Harbo, (dette siste Harbo-navnet er jeg usikker på).
hilsen
Dagfinn |
Jeg har nå funnet ut av min etterlysning Berta Asbjørnsdtr. hennes mann het ikke Torsteinsson men Tolleivson og dermed løste denne floken seg for meg etter å ha vært innom biblioteket i Bjerkreim i påsken.
Dagfinn |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp filer til dette forumet Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet
|