Slektsforum Slektsforum
Slekt og Data

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 06 Mar 2007 08:22:01

InnleggSkrevet: 21 Aug 2007 03:46:21    Tittel: Fedre til Jørgen Einersen f.1816 Tingvold Svar med Sitat

Hei.

Er det noen som har opplysninger på Jørgen Einersen f ca.1816 på Tingvold?

Det jeg vet er at han giftet seg med Siriane Knudsdatter 9 Nov 1845.

Takksam for alle svar.

Hilsen
Steinar
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 06 Feb 2005 08:46:21

InnleggSkrevet: 01 Okt 2007 21:39:06    Tittel: Re: Fedre til Jørgen Einersen f.1816 Tingvold Svar med Sitat

Einar Arntsen f Hoem 1767 og Ingeborg Sivertsd. f Flemmen 1774, på Innerbakken Hafstad, fekk 6 barn 1798 - 1815, den yngste var Hallvard. Ingen Jørgen i bygdeboka, som eg såg. Eg veit ikkje om dei, eller Einar, kan ha hatt ein til, eller kor vanleg Einar var på dei traktene. Eg har ikkje dødsår for Einar og Ingeborg.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 28 Aug 2005 09:17:30

InnleggSkrevet: 02 Okt 2007 00:00:07    Tittel: Re: Fedre til Jørgen Einersen f.1816 Tingvold Svar med Sitat

Jørgen Einarson ble født 26. jan. 1816, hjemmedøpt og dåpen ble stadfestet i Øre kirke (Tingvold prestegjeld). Foreldre: Einar Jørgenson Søvig og hustru Kirsten (farsnavn først overstrøket og siden utydelig). Se skanna kirkebok for Tingvold, ministerialbok 1794-1819.

Mvh Randi Ingunn
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 18 Nov 2004 09:47:39

InnleggSkrevet: 02 Okt 2007 10:45:42    Tittel: Re: Fedre til Jørgen Einersen f.1816 Tingvold Svar med Sitat

Dette emnet ble opprinnelig lagt inn i Tingvoll, men jeg flyttet det til Gjemnes, der det hører hjemme. Og der er det gitt svar på det.

Jeg ga ikke god nok beskjed til Steinar om at jeg hadde flyttet hans første emne om Jørgen Einersen til Gjemnes, og derfor ble det lagt inn på nytt her i Tingvoll. Det er min feil at det fremdeles ligger i Tingvoll. Jeg som moderator skulle ha flyttet Steinars innlegg her, da han la det inn på nytt.

Så til Ivar Fylling og Randi Ingunn Selnes må jeg bare beklage at dere fikk ekstra bryderi med å slå opp i bygdebøker og i kirkebøker angående denne etterlysinga.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet