Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 26 Jul 2006 10:51:25

InnleggSkrevet: 27 Sep 2008 19:27:20    Tittel: Er det noen som vet om denne personen? Svar med Sitat

Hei! Jeg driver og leter etter en persom som het Ruth Voldstad. Hun skulle bo midt i Tønsberg. Det eneste jeg vet om henne, var at hun var gift to ganger. Den ene gangen med en Nils Gunnar Theigler fra Høvik Verk i Bærum. Og andre gangen med en mann som het Pedersen. Jeg vet også at hun fikk to sønner, den første var født i Oslo, og den andre i Tønsberg. Ellers vet jeg ingenting om henne. Er det noen som vet noe om henne Question
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 03 Nov 2006 10:10:00

InnleggSkrevet: 27 Sep 2008 20:11:07    Tittel: Re: Er det noen som vet om denne personen? Svar med Sitat

Når omtrent levde disse menneskene, da? Hvis du oppgir noen årstall, blir det lettere for dem som skal hjelpe til.

Mvh
Else B.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 01 Des 2004 04:25:05

InnleggSkrevet: 27 Sep 2008 20:19:55    Tittel: Re: Er det noen som vet om denne personen? Svar med Sitat

Enig med Else i at (omtrentlige) årstall hadde gjort dette enklere, men det kan vel i alle fall tenkes at den Håkon Bjørn Theigler som ble gravlagt ved Søndre Slagen kirke i Tønsberg 18/10-1984, kan ha vært en av sønnene. Hva med å sjekke om det sto dødsannonse i Tønsbergs Blad ca. 15/10-1984?

De fire i Tønsberg-distriktet som er oppført i telefonkatalogen med navnet Theigler, er sikkert slekt.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

InnleggSkrevet: 27 Sep 2008 20:44:28    Tittel: Re: Er det noen som vet om denne personen? Svar med Sitat

Beklager så mye. jeg glemte og si at Theigler han var født i 1914. Og hennes to barn med ham var født i 1935 og 37. Men det merkelige er, at når jeg går inn på FT for 1900 og leter på Volstad, så er det ingen registrert med det navnet i Tønsberg. Så enten må de ha flyttet dit senere, eller så må hun eller faren ha tatt navnet Voldstad. Smile
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 27 Sep 2008 20:47:27    Tittel: Re: Er det noen som vet om denne personen? Svar med Sitat

Det er helt riktig tenkt. Avdøde Bjørn Håkon Theigler er en av sønnene. Men jeg tror jeg ikke har tilgang til å kunne lese dødsannonser så lagt tilbake i Tønsberg. Det er også riktig at de som bor i Tønsberg er i slekt. Men dette er litt ømtålig tema så derfor så holder jeg meg unna slekten i Tønsberg, og håper at dette blir respektert av andre også.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet