Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 08 Des 2009 09:01:17

InnleggSkrevet: 11 Feb 2011 01:03:39    Tittel: Lenker/DEP Svar med Sitat

Hei!

Hvorfor kan jeg ikke lenger lage lenker? Jeg gjør det samme nå som tidligere, men det eneste som skjer er at det blir en ren kopi, uten noen blå strek under.

En annen ting, er det flere enn meg, som opplever at Windows anser alt som farlig? Samme hva jeg gjør, så overkjører Datakjøringsforhindringen meg. Hadde den på service, men de ga opp. Er det noen som har mer peiling enn dem?
Har hverken råd eller lyst til å kjøpe Mac, men ...

Mvh
Elisabeth Skaret
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 12 Des 2004 01:08:07

InnleggSkrevet: 11 Feb 2011 20:47:22    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Ikkje for å vere stygg med deg, men kanskje litt med Windows...

Her er gratis alternativ

http://www.linux.no/

http://www.ubuntu.no/lastned
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

InnleggSkrevet: 11 Feb 2011 22:35:14    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Hei!

Skal prøve tipsene dine, og du er absolutt ikke stygg mot meg. Jeg kan ikke fordra Microsoft og Windows. Tror det har noe med ServicePack 2 å gjøre, det var den som kom med DEP.
Har akkurat tatt bort IE og bruker Firefox. Problemet med å laste ned tipsene dine, er at Windows stort sett nekter meg å laste ned noe som helst eller pakke opp noe som helst. Hele tiden kommer det opp en melding om at av sikkerhetshensyn osv...

Jeg skal prøve nå.

Elisabeth
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 08 Des 2004 02:49:21

InnleggSkrevet: 11 Feb 2011 22:35:15    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Det var ett dårlig råd Ivar.

Om en kjenner seg utrygg med Windows så tror jeg man får store problem med å kjøre Linux. Jeg har selv Ubuntu på min maskin, men bruker Windows når det er nødvendig for å få bra programvare. Installere og sette opp Ubuntu på en PC er ikke for andre enn entusiastene som er villig til å bruke tid med å finne ut i alle feilmeldinger som kommer.

Ikke missforstå meg, jeg trives med det, og det er bra på mange måter, men med lang erfaring som avansert PC bruker, ser jeg også de mulige problemene som kan oppstå.

Mvh
Niels
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 14 Nov 2004 06:33:25

InnleggSkrevet: 11 Feb 2011 22:55:38    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Hvilket OS bruker du Elisabeth Question

Har du forsøkt å slette Internett Explorer, eller har du berre starta å bruke FF. Question

At du ikkje greier å lage klikkbare lenker her inne har ikkje noko med maskina di å gjere, i allefall i utgangspunktet.

Overveid å ta ein reinstallering for å sjå om det løyser problema Question

Du skal være ein forholdsvis dreven bruker for å ta i bruk Linux, ikkje bærre bærre det heller Laughing

Hvilket virusprogram, eventuell brannmur bruker du Question

Mange spørsmål, men det må til for å danne seg ein meining om PC'en din.

Mch
Ingmar Cool
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 12 Des 2004 01:08:07

InnleggSkrevet: 12 Feb 2011 00:40:27    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Nils: jaudå - eg er klar over utfordringane.

Men dersom alternativa er å verte ekspert på å løyse Windows-problem og å verte ekspert på Linux, så trur eg nok det siste er både meir gjevande og har større slitestyrke.

Eg har aldri støytt på ein entusiastisk Windows-problemløysar, men eg kjenner ein del Linux-entusiastar.

Som du veit er det heller ikkje anten/eller, men du kan ha begge delar.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 01 Des 2004 06:57:15

InnleggSkrevet: 12 Feb 2011 11:22:02    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Høres ut som du har satt full sikkerhet i browseren. Velg heller et lavere nivå og aksepter primær-cookies.

Setter du høyeste sikkerhet får du omtrent ikke gjort noe som helst.

Og som mailleser bør du gå over til Thunderbird, selv om den også har svakheter enkelte ganger, men langt bedre enn Outlook som jeg personlig kaller LockOut Smile
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 03 Nov 2006 09:10:00

InnleggSkrevet: 12 Feb 2011 11:50:35    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Ivar Ertesvåg skrev:

Eg har aldri støytt på ein entusiastisk Windows-problemløysar,

Jeg vet hvorfor, Ivar: Jeg har aldri brukt annet enn Windows, aldri annet enn IE, og har aldri hatt problemer med noe.

Det har altså ikke vært noe problem som måtte løses Very Happy Very Happy

Mvh
Else B.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 12 Feb 2011 12:06:26    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Else B. Rustad skrev:
Jeg vet hvorfor, Ivar: Jeg har aldri brukt annet enn Windows, aldri annet enn IE, og har aldri hatt problemer med noe.

Det har altså ikke vært noe problem som måtte løses Very Happy Very Happy

Høres ut som du ikke har mottatt noen zip-fil fra DIStreff noen gang?? Smile

ZIP-filer er en gjenganger i problem med Microsofts fanatiske holdninger til filformater de selv ikke har utviklet.

CAB-filer med virus aksepteres glatt, fordi CAB-formatet er deres eget, mens ZIP-filer med helt ufarlig innhold må jeg sende både 2 og flere ganger fordi IE nekter plent å åpne fila med begrunnelse av at den kan inneholde farlige ting.

Sad

Så jeg bruker FireFox så fremt ikke siden krever IE, som microsoft sine sider, f.eks. Windowsoppdateringen.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 03 Nov 2006 09:10:00

InnleggSkrevet: 12 Feb 2011 12:09:49    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Det stemmer, Alf, jeg har ikke fått noe fra DIS-treff. Og har heller ikke sendt noe, det må jo også sies.

Mvh
Else B.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 11 Aug 2010 11:20:04

InnleggSkrevet: 12 Feb 2011 23:28:29    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Alf Chr. skrev
Kode:
Høres ut som du ikke har mottatt noen zip-fil fra DIStreff noen gang??

Jeg har kuttet ut Internett Explorer og gått over til Firefox. Firefox kan "formes" til den enkeltes behov med hjelp av add-ons.
(I framtiden skal jo Internett Explorer "skilles" fra Windows, altså ikke være intergrert i Windows som det har vært til idag. Da kan man velge browser selv.)

Jeg bruker ett program som heter 7Zip til å åpne de fleste komprimerte file. Har aldri noe problemer.

Den er gratis.

Les alt om 7zip her.

http://www.7-zip.org/
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 00:30:20    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Leif Bjørn Mathiesen skrev:
Jeg har kuttet ut Internett Explorer og gått over til Firefox. Firefox kan "formes" til den enkeltes behov med hjelp av add-ons.
(I framtiden skal jo Internett Explorer "skilles" fra Windows, altså ikke være intergrert i Windows som det har vært til idag. Da kan man velge browser selv.)

Jeg bruker ett program som heter 7Zip til å åpne de fleste komprimerte file. Har aldri noe problemer.

Den er gratis.

Les alt om 7zip her.

http://www.7-zip.org/

Misforstå meg rett.

Problemet har ikke noe med noe zip-program å gjøre, men at Outlook eller Outlook Express blokkerer for at du får lese mailen i det hele tatt fordi den er satt i karantene pga. zip-fil eller 7zip-fil eller fil på annet komprimeringsformat enn Microsoft sitt eget pakkeformat, CAB.

Man må inn med åndemaning og slå av vernet før man kommer til filen. Og underveis får man så mange advarsler om at man vil bli virusinfisert at selv garvede Pc-brukere får angstanfall Sad
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 17 Okt 2007 07:33:23

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 00:56:49    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Tja. Mulig det Alf.
Jeg bruker stort sett IE8 og Winzip av en eller annen utgave og har aldri hatt noe problem. Bruker vanligvis Windows XP prof. Service pack 3 hvis det spiller inn.
Bruker Avast 6 prof som antivirus program. Dette har også brandmur. Men jeg kjører også et program som kalles Spybot, Search and destroy. Dette programmet kan kjøres i en mode som kalles "paranoid". Hvis du gjør det er det utrolig skeptisk til omtrent alt du gjør.
På to andre maskiner kjører jeg Windows 7. En er 32-bit og en er 64-bit. Disse kan komme opp med spørsmål om jeg har administratorrettigheter, selv om jeg er eneste bruker og med alle rettigheter. Den ene maskinen kommer i enkelte tilfelle opp med en melding om at jeg må være pålogget som administrator for å utføre denne handlingen.

Jeg har forøvrig Opera på maskinene som kjører Win. 7 i tillegg til IE8.

Dette er ikke ment som kritikk til noen, men kan kanskje være til hjelp for å finne ut av problemet.

Mvh Paul
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 17 Des 2004 05:10:42

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 09:17:27    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Jamen...
Sjøl har jeg alltid kjørt standard-pakka til Microsoft.

Og har aldri opplevd problemer hverken med zip-filer
- eller slike problemer som Elisabeth beskriver her.

Jeg er vant til å 'tute og kjøre'
- og funderer aldri over hvorfor allt - mot formodning - fungerer.
Jeg VÅGER ihvertfall ikke å prøve meg fram med noe annet!
ALDRI I VERDEN!

Mvh Gunnar.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 18:47:18    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Hei!

Her ble det mye å svare på, og jeg har rett og slett ikke kunnskaper nok til å svare på alt. Har funnet ut at jeg egentlig ikke har peiling på data.

IE slettet jeg fullstendig med Revo Uninnstaller. Så la jeg inn Firefox. Dette gjorde jeg fordi jeg håpet alt skulle bli "så mye bedre". Det ble det ikke.

Hverken Ubuntu eller Linux får lov til å innstalleres. Ikke OpenOffice heller. Og jeg får ikke lov til å åpne vedlegg i Word. Jeg får ikke åpne sider fra Nasjonalbiblioteket heller, de kan være farlige.

Bruker Microsofts antivirus. Tror ikke det er det som har skapt problemer. Har prøvd meg uten brannmur nå, tenkte at da kunne alt snike seg forbi, men da tenkte jeg feil. Har satt sikkerheten på omtrent midt i.

Det med OS (var det ikke det), aner ikke hva det er. Har Windows XP Pro. Var egentlig Vista på den da jeg kjøpte den, men jeg likte det ikke så jeg avinnstallerte Vistaen og la inn XP. Brukte CD-en som jeg hadde. Pakkeprogram er 7-zip.

I går fant jeg enda en feil, var på biblioteket hos DIS/NSF. Der er det trådløst nettverk, men det var helt umulig å koble seg på.
Var en datakyndig mann fra Porsgrunn innom, og han greide heller ikke koble meg på.
Jeg vet det var mange som fikk problemer etter at ServicePack2 kom. Har tatt bort alt som er kommet etter SP1, men jeg får jo meldinger i ett sett om at jeg utsetter meg for fare uten SP2.
Trodde DEP (datakjøringsforhindringer) skulle forsvinne når SP2 forsvant, men nei. SP3 vil ikke legges inn når SP2 er borte.
Jeg har CGI application error, error 190. Unhandled exception, Integer overflow osv osv. Enkelte ganger nekter den for at jeg har satt noe i usb-porten også.
Dette ble visst veldig rotete fra meg.

Er det veldig vanskelig å overføre Legacy til en ny pc?

Takk for all hjelpen ihvertfall!
Elisabeth
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 19:06:51    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Slettet du virkelig IE fra windows?
Ikke rart du fikk problemer.
IE er inetegrert i Windows.
Det er først i Windows 7 Build 7048 at det finnes en mulighet til å slette IE.

Les her:
http://www.idg.no/computerworld/article123177.ece

For å flytte Legacy er det vel bare å instalere Lagacy på nytt og kopiere inn din gamle filer på riktig plass i den nye PC.
Trenger du hjelp gå til Lagacy-forum:
http://www.legacynorsk.com/phpBB2/index.php?c=11
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 19:08:40    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Heisann

Her ser det ut som om du har krølla det skikkeligt til ja. Sad

Mitt råd er at du installerer SP 2 og så SP 3 for Win XP. Då kjem kanskje ein del ting på plass igjen.

Og Legacy er svært lett å føre over på ein ny maskin.

Ta og kopier heile Legacy installasjonen over på ein minnepinne, eller brenn den ut på ein CD om det første ikkje går. Pass på at du får med alle data og multimediafiler.

Denne kan du då bruke som grunnlag for ein ny installasjon på neste pc.

Lykke til.

Mvh
Ingmar Cool
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 19:47:28    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Hei igjen!

Problemene begynte før jeg tok bort IE. Det var derfor jeg fikk rådet om å ta bort IE og SP2.
Men jeg kan jo prøve å innstallere IE igjen. Det spørs bare om jeg får lov til det.
Kommer tilbake om en stund, skal se hva jeg får til.
Elisabeth
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 21:27:21    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Nå har jeg lagt inn IE8 for XP og de oppdateringene og SPene som ville inn. Men jeg får fremdeles ikke til å lage lenker. Det blir bare kopier. Dessuten kommer jeg fremdeles ikke inn på Digitalarkivet pga CGI application Error.
Noen sikkerhetsoppdateringer mislyktes: Microsoft.NET Framework 3.5 SP1 og .NET Framework 2.0 Sp2 for Windows Server 2003 og Windows XP x86
og disse oppdateringene mislyktes: Microsoft.NET Framework 3.5 Server Pack 1 og NET.Framework 3.5-serien for NET-versjoner 2.0 til 3.5 x86.
Det er det som kommer opp. Oppdateringsutropstegnet ligger og maser og jeg har prøvd flere ganger og jeg har restartet flere ganger men de vil ikke inn.
Må jeg ha dem?
Mvh
Elisabeth Skaret
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 13 Feb 2011 22:21:42    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Det med å legge inn IE,SP2 o.s.v er desverre ikke nok tror jeg
Du må legg in Windows XP på nytt.
Er du heldig kan det være at du har en version av XP som tillater reparasjon.

Enten fikk du en CD med XP da du kjøpt maskinen. Eller så fikk du maskin med XP ferdig installert.
Hvis XP var ferdig installert ligge det nok en reservekopi av XP for installering på din maskin men man må ha kunnskaper for å finne den.
Da er bedre å gå til den butikken man kjøpte maskinen for å få hjelp.

Det er da spørsmål om det ikke lønner seg å kjøpe Windows 7 og få hjelp til installering.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 14 Feb 2011 17:56:43    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Sjekk om bruker F-Secure som virusscanner.

Fikk i dag vite på jobben at nest siste versjon driver og fikler med diverse ting og en konsekvens er at man ikke får lenger lov til å åpne filvedlegg og zip-filer etc. etc.

Også browsing kan stoppe opp fordi den blokkerer også port 80 som brukes til web etter hvert.

Medisin er å oppgradere til siste versjon.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 14 Feb 2011 17:58:39    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Alf Christophersen skrev:
driver og fikler med diverse ting

Mer konkret, den stenger porter du har brukt på måfå og må da avinstallere helt og installere siste versjon for å fjerne karanteneloggene hvor alle portene har blitt lagt.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 15 Feb 2011 22:25:24    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Grøss og gru!

Jeg har CD-en med XP. Den fulgte med den forrige PC-en.

Jeg har visst hatt F-secure, det stemmer nok det. Tok det bort fordi det ble så mye krøll.

Har en litt tung følelse i magen. Nå må jeg først ta backup. Så avinnstallerer jeg XP og så legger jeg inn XP fra CD-en?
Finnes det en grei oppskrift på hvordan jeg gjør det? En idiotsikker en?

Hadde det ikke vært en ide at DIS arrangerte et kurs for folk som har funnet ut at de faktisk ikke kan noe om data?

Mvh
Elisabeth Skaret
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 16 Feb 2011 12:47:54    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Hei.

Jeg føler med deg.

Hvis du skal instalere XP på nytt må du gjøre følgende.

Undersøke om den CD du har er samme version av XP som du har installert.
Se om det er en reparasjons CD (det kan stå skrevet på CD'n) For da slipper du billig unna.
Da er det bare å sette inn CD og ha serienummeret klart og å følge instruksene på skjermen.
Men i alle tilfelle ta backup av alt du vil spare. (Det er lettes å bruke en ekstern harddisk.)

Hvis du må instalere alt på nytt.
Ta backup og nå må du også se om du har instalasjon-CD til alle dine andre programmer f.eks tekstbehandlig, virusprogrammer o.s.v. For det er bare filer som blir lagret i en backup.
Alle programmer forsvinner hvis de ligger på samme plass som Windows (normalt på C). Husk også spesielt å ta backup av dine internett bokmerker (favoritter).
Etter instalasjonen må du oppdatere Windows (og det kan ta tid.)
Etter oppdateringen kan du begynne å legge tilbake dine data og instalere programmer.

Hvi du føler att dette vil bli vanskelig gå til forettningen hvor du kjøpte PC'n.
Eller kontakt en PC-reparatør. Du har jo EL-Kjøp like i nærheten.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 16 Feb 2011 21:26:19    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Hei!

Det var i grunnen deilig at du sa det. Jeg tør rett og slett ikke gjøre noe mer med den nå.

Takk for all hjelpen!

Mvh
Elisabeth Skaret
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 05 Jan 2005 12:47:12

InnleggSkrevet: 02 Jul 2011 12:50:42    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Sitter og leser gjennom alle svarene og undrer meg litt. Det virker vel egentlig som om en innstilling i maskinen (Windows) el.l. er feil eller setter store begrensninger? Jeg har selv et problem - det løste seg ikke ved å avinstallere div. programmer, prøvde Opera, Firefox etc. eller oppgradere til W7. Samme problem enda. Der er ett eller annet - en eller annen plass i systemet på maskinen som er feil innstilt, eller mangler noe. Jeg er på nippet til å gi opp maskina! Jeg tror ikke det er programmene sin skyld, stort sett er det min egen skyld når noe svikter Embarassed Jeg er veldig god til å lage egne krøll på systemer!

Ingmar, det var rart at du vil kopiere hele Legacy? Det holder med å ta sikkerhetskopi av alt også multimediefiler. Etter formatering laster man ned Legacy (hele filen så får du ikke problem med brannmuren) på nytt og installerer den. Når man så henter opp sikkerhetskopiene får man med alt som er registrert. Har ikke oppdaget at jeg har mistet noe ved å bruke denne fremgangsmåten. Mapper under Legacy som jeg selv har opprettet, slik som Artikler o.l. har jeg lagt på minnepinne og deretter limt de pent inn på plass under C:\ Legacy etterpå. Da er stien til artikler, notater osv osv også på plass og programmet er som før.

Et problem er visse AV-program (eks. Norton), legger igjen spor, vanskelig å få fjernet. Annet er at om man laster ned visse gratisprogram så får man med Google eller F-secure eller eller på kjøpet om man ikke er obs og krysser bort de valgene.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 02 Jul 2011 13:19:20    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Marianne skrev:

Ingmar, det var rart at du vil kopiere hele Legacy? Det holder med å ta sikkerhetskopi av alt også multimediefiler. Etter formatering laster man ned Legacy (hele filen så får du ikke problem med brannmuren) på nytt og installerer den. Når man så henter opp sikkerhetskopiene får man med alt som er registrert. Har ikke oppdaget at jeg har mistet noe ved å bruke denne fremgangsmåten. Mapper under Legacy som jeg selv har opprettet, slik som Artikler o.l. har jeg lagt på minnepinne og deretter limt de pent inn på plass under C:\ Legacy etterpå. Da er stien til artikler, notater osv osv også på plass og programmet er som før.

Ikkje så rart Marianne Laughing

Eg bruker Legacy på mange maskiner, har laga mine egne oppsett mht blant anna verktøylinjer etc. Når eg då gjer det på denne måten så beholder eg alle mine egne innstillinger og brukeroppsett. Slepp å kaste vekk tid med å gjere dette på nytt for kvar maskin eg jobber på.

I tillegg så må eg sei at eg har laga meg ein filmappe som heiter Slekt, denne inneholder alle mine multimediafiler som eg bruker i Legacyen. Denne mappa kopierer eg alltid til C disken på den maskina eg bruker/installerer på. Då veit programmet heile tida kvar det skal finne desse filane.

Dette fungerer enkelt og greitt for meg, men kanskje ikkje for alle.

Mvh
Ingmar Cool
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 02 Jul 2011 13:50:20    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Brukes det 64 bit IE 8 som browser?

IE8 64 bit kan dere glemme å bruke. Bruk 32-bits versjonen.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 02 Jul 2011 14:34:36    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Har 32 bits jeg, Alf. Vet ikke hva som er forskjellen på 32 og 64 bits, er det bildekvalitet??

Selvfølgelig Ingmar, du som farter rundt i verden og forskjellige maskiner.
Kan jeg få spørre, hva er DEP? Ser dette er et valg ang. kryptering, men er det noe annet også?
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 02 Jul 2011 14:43:41    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Marianne skrev:
Kan jeg få spørre, hva er DEP? Ser dette er et valg ang. kryptering, men er det noe annet også?

Sjå her for ein forklaring på DEP

Mvh
Ingmar Cool
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 02 Jul 2011 15:54:33    Tittel: Re: Lenker/DEP Svar med Sitat

Takker, forsto trolig det vesentlige, men merker at etter fylte de 60 blir teknisk engelsk litt mindre interessant Smile
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan laste opp filer til dette forumet
Du kan laste ned filer fra dette forumet