| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 25 Okt 2006 06:54:42 Innlegg: 546 Bosted: BALLSTAD
|
Skrevet: 19 Mar 2011 00:08:01 Tittel: Slette uten grunn |
|
|
| Hvorfor sletter dere etter forgodtbefinnende innlegg som er seriøse og som følger reglene for Dis sine regler? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Site Admin
Ble registrert: 10 Okt 2004 06:39:42 Innlegg: 1047 Bosted: NESØYA
|
Skrevet: 19 Mar 2011 01:01:22 Tittel: Re: Slette uten grunn |
|
|
Hei,
jeg har også svart på din Privat Melding (PM) og en moderator forsøkte å kontakte deg tidligere i dag før meldingen din ble fjernet.
Tjenesten Slektsforum drives av DIS-Norge, og bruk av tjenesten er underlagt foreningens retningslinjer som finnes her.
Etter vår mening fulgte ikke det omtalte innlegget våre retningslinjer - det er bakgrunnen for at det ble fjernet. Du har ikke gitt oss informasjon som gir oss grunn til å mene noe annet.
Retningslinjene for DIS-Norges tjeneste Slektsforum er utarbeidet i samråd med Datatilsynet, da foreningen er opptatt av å ta hensyn til personvern og gjeldende lovgivning på området. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 03 Nov 2006 10:10:00 Innlegg: 9013 Bosted: KONGSBERG
|
Skrevet: 19 Mar 2011 01:03:32 Tittel: Re: Slette uten grunn |
|
|
| Terje skrev: | | Hvorfor sletter dere etter forgodtbefinnende innlegg som er seriøse og som følger reglene for Dis sine regler? |
Alle her kan gjøre endringer i sine egne innlegg - eller slette dem, dersom det ikke er kommet nyere innlegg i tråden etterpå. Det er ikke nødvendig å oppgi noen grunn til endring/sletting.
Men det var kanskje ikke dette du tenkte på? Det er litt uklart hvem du mener med "dere".
Mvh
Else B. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 03 Nov 2006 10:10:00 Innlegg: 9013 Bosted: KONGSBERG
|
Skrevet: 19 Mar 2011 01:05:34 Tittel: Re: Slette uten grunn |
|
|