Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 15 Apr 2011 02:14:30

InnleggSkrevet: 17 Nov 2008 10:34:43    Tittel: Er det en bug i varsling av svar? Svar med Sitat

Plutselig begynner det å rase inn varslinger når noen svarer på eller legger inn et nytt emne.
For eksempel i Diskuter slektsprogrammer. Klokken 08.46 ble siste post lagt inn og jeg ble bombet med (foreløpig) 10 varslinger i løpet av 30 minutter. Er det fler som er "plaget" av denne type varsling som begynne å ligne spam? Jeg har jo valgt å bli varslet, men bombing kan jeg klare meg uten.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn
Site Admin

Ble registrert: 10 Okt 2004 06:39:42

InnleggSkrevet: 17 Nov 2008 12:26:50    Tittel: Re: Er det en bug i varsling av svar? Svar med Sitat

Hei,

problemet er ikke kjent for meg før du nevner det nå. Det er ikke gjort endringer hos oss som har med dette å gjøre. Problemet kan skyldes et midlertidig problem med å levere e-post til din adresse.

Ta kontakt med webmaster@disnorge.no hvis problemet vedvarer, så skal vi kikke nærmere på saken.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 14 Jul 2004 07:55:25

InnleggSkrevet: 17 Nov 2008 12:43:02    Tittel: Re: Er det en bug i varsling av svar? Svar med Sitat

dette har en helt naturlig forklaring. Jeg spurte nemlig forfatteren av innlegget, og han fortalte meg at han har vært inne og rettet skrivefeil og annet, og lagret. Dette har skjedd noen ganger. Og - da blir varsel sendt ut på nytt (selvsagt sånn må det være).

Dersom du leser nøye gjennom de epostene du har fått, så ser du nok små justeringer og endringer i de fleste tenker jeg Very Happy
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 15 Apr 2011 02:14:30

InnleggSkrevet: 17 Nov 2008 15:22:59    Tittel: Re: Er det en bug i varsling av svar? Svar med Sitat

Takk Laila.
Det var svaret. Nytt varsel ved hver revisjon av innlegget.
Sjekket innholdet og det stemte, liten forandring og dermed ny varsling.

Nå har jeg selv lært noe og det er at jeg skal forhåndsvise, nøye lese gjennom og så poste når jeg har alt rett.

mvh
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 21 Mar 2011 03:59:42

InnleggSkrevet: 18 Mai 2011 20:04:17    Tittel: svar på emnet Svar med Sitat

Jeg har motsatt problem. Selv om jeg har krysset av for varsling i profilen min, blir jeg ikke varslet . Jeg har sett etter at det er merket av for varsling under innlegget mitt også. Er det noe jeg ikke har fått med meg?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn
Site Admin

Ble registrert: 10 Okt 2004 06:39:42

InnleggSkrevet: 18 Mai 2011 20:08:47    Tittel: Re: svar på emnet Svar med Sitat

Hei,

kan du sende meg en PM med et eller flere eksempler på emner du abonnerer på som du ikke mottar varsel på? Send helst URL ala dette: "http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=11709"

Oppdatering: denne saken ser ut til å være løst nå
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet