|
Slektsforum DIS-Norge
|
| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 29 Okt 2007 02:02:01 Innlegg: 999 Bosted: OSLO
|
Skrevet: 03 Nov 2010 14:36:26 Tittel: Det advares mot en slektsrelatert vits, med humor... |
|
|
Er det rart mannen drikker!
-Stakkars mann, sa psykiateren. -Kan du fortelle meg hvorfor du drikker så mye?
-Jeg skal forsøke å forklare det hele, sa pasienten. –Jeg ble forelsket i en enke som hadde en voksen datter. Jeg giftet meg med enka, og en stund senere giftet min far seg med min stedatter. Derfor ble min kone svigermor og jeg svigerfar til min far.
-Etter en stund fikk min stemor, altså min kones datter, en sønn. Og den gutten ble naturligvis min bror, ettersom han er min fars sønn. Men han er også sønn til min kones datter, og derfor ble min kone guttens bestemor og jeg ble bestefar til min bror.
-Så fikk min kone og jeg en gutt, og han ble min fars svoger. Min sønns stesøster er jo da også hans farmor, ettersom min far er hans farfar. Min far er altså mitt barns svoger ettersom barnets søster er fars kone. Jeg er altså bror til min egen sønn. Sønnen min er min farmors nevø, og jeg er farfar til meg selv. Jeg er bror til min far og samtidig både sønn og far til ham. Min kone er min stemor, mor, svigerinne og stedatter. Jeg er far og sønn til meg selv!
-Takk, sa psykiateren. Det er ikke rart at du drikker, du bør fortsette med det…. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 06 Jan 2005 08:44:46 Innlegg: 3950 Bosted: BRUMUNDDAL
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 14 Nov 2004 09:48:55 Innlegg: 185 Bosted: BODØ
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 23 Mar 2006 11:28:22 Innlegg: 1900 Bosted: OSLO
|
Skrevet: 25 Mai 2011 22:21:13 Tittel: Re: Det advares mot en slektsrelatert vits, med humor... |
|
|
Alvor?? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 14 Nov 2004 09:48:55 Innlegg: 185 Bosted: BODØ
|
Skrevet: 26 Mai 2011 10:58:05 Tittel: Re: Det advares mot en slektsrelatert vits, med humor... |
|
|
Selvsagt ikke. Dette er ett testforum. Innlegget var en demo på ett kurs avholdt i går!
Trodde selvsagt at det det var underforstått at på testforum blir ikke ting tatt seriøst
Skal skjerpe meg neste gang  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 23 Mar 2006 11:28:22 Innlegg: 1900 Bosted: OSLO
|
Skrevet: 26 Mai 2011 14:51:36 Tittel: Re: Det advares mot en slektsrelatert vits, med humor... |
|
|
Nei, nei - du behøver ikke skjerpe deg, jeg kan prøve å bli mindre lettlurt.......  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 03 Mar 2013 08:01:15 Innlegg: 2 Bosted: Vesterøy
|
Skrevet: 03 Mar 2013 20:04:33 Tittel: Re: Det advares mot en slektsrelatert vits, med humor... |
|
|
| Kjetil skrev: | Nei, nei - du behøver ikke skjerpe deg, jeg kan prøve å bli mindre lettlurt.......  |
Dette er bare et test-svar  |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp filer til dette forumet Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet
|