Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 15 Apr 2010 06:32:40

InnleggSkrevet: 24 Sep 2011 16:12:01    Tittel: Gunner Halvorsen og kona Bolette Mathilde fra Sponvika/Berg Svar med Sitat

Jeg etterlyser etterslekt/opplysninger om mine oldeforeldre Gunner Halvorsen f. 20.11.1838 i Berg og Bolette Mathilde Børresen(datter) f. 27.07.1845 i Sponvika/Berg. Har funnet i alle fall noen av deres barn i min.bøkene for Berg, men vil gjerne finne ut litt mer.
Naturligvis gjerne om slekten bakover også.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 30 Nov 2004 08:25:00

InnleggSkrevet: 24 Sep 2011 18:03:55    Tittel: Re: Gunner Halvorsen og kona Bolette Mathilde fra Sponvika/B Svar med Sitat

Velkommen til slektsforum!
Kanskje du skulle slette det ene innlegget ditt? Trenger ikke ha det dobbelt vet du. Wink
Ellers var det greit å vite hvilke barn du har funnet og.
Ellers er det smart å lese igjennom dette her;
http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=11709
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 15 Apr 2010 06:32:40

InnleggSkrevet: 24 Sep 2011 18:47:29    Tittel: Re: Gunner Halvorsen og kona Bolette Mathilde fra Sponvika/B Svar med Sitat

Ja, hadde jeg visst hvordan jeg sletter det ene innlegget hadde jeg gjort det allerede. Jeg er som du skjønner temmelig ny i akkurat dette forumet Smile og sendte innlegget 2 ganger ved en feil.....
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 03 Nov 2006 10:10:00

InnleggSkrevet: 24 Sep 2011 18:58:00    Tittel: Re: Gunner Halvorsen og kona Bolette Mathilde fra Sponvika/B Svar med Sitat

Da må du være kjapp, for innlegg kan ikke slettes hvis noen andre allerede har svart i den tråden Exclamation

Logg inn som vanlig, og gå til "dobbeltinnlegget" ditt. Oppe til høyre for innlegget står det listet opp 4 valg: Svar - Siter - Endre - X

Siste X gjelder sletting. Klikk på krysset. Da får du spørsmål om du virkelig vil slette innlegget. Du svarer ja, og alt er OK Very Happy Very Happy

Mvh
Else B.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 03 Nov 2006 10:10:00

InnleggSkrevet: 24 Sep 2011 19:32:45    Tittel: Re: Gunner Halvorsen og kona Bolette Mathilde fra Sponvika/B Svar med Sitat

Nå ser jeg det allerede er for sent for deg å slette - noen har i mellomtiden vært inne på den andre tråden og lagt inn et svar Rolling Eyes

Mvh
Else B.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet