Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 18 Nov 2004 08:40:12

InnleggSkrevet: 22 Aug 2006 18:18:07    Tittel: Kjøpes: "Finnene kring Mangensjøen" av Øyvin Ribss Svar med Sitat

Hei
Er det noen som har noen mulighet til å skaffe meg denne boken Rolling Eyes . Den er ikke lenger mulig å få kjøpt i antikvariater, så derfor er dette et siste forsøk...

Boken "Finnene kring Mangensjøen" er skrevet av Øyvin Ribsskog, og ble utgitt i 1958 og den handler om livet rundt Mangensjøen. Det var i disse traktene min svigerfars far og besteforeldre vokste opp. Det er også en av grunnene til at jeg gjerne skulle hatt denne boken.
Håper at noen kan hjelpe meg, og tar kontakt, gjerne på e-post: alskillinghaug@gmail.com

Vennlig hilsen Anne-Lise

Sist endret av dn17856 den 27 Sep 2011 01:31:18, endret 1 gang
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 20 Nov 2008 09:15:07

InnleggSkrevet: 11 Okt 2009 10:25:49    Tittel: Re: Kjøpes: "Finnene kring Mangensjøen" av Ø. Ribs Svar med Sitat

Hei.

Jeg bare lurte på om du fikk tak i denne boka? Store deler av min slekt holdt også til i inne i skogene mellom Nes, Eidskog og Aurskog. Jeg kunne også tenkt meg denne boka og i tilfelle har du noe tips om hvor fra?

Mvh
Morten
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 11 Okt 2009 11:02:00    Tittel: Re: Kjøpes: "Finnene kring Mangensjøen" av Ø. Ribs Svar med Sitat

Hei
Nei dessverre den fikk jeg aldri tak i. Skulle veldig gjerne hatt den selv. Men det går jo an å leve i håpet ei stund til.
Jeg må innrømme at min aktivitet etter å få tak i den boka, har vært minimal i de to siste årene.

Vi kan jo håpe at denne etterlysningen kan hjelpe oss litt videre. Vi krysser fingre Razz
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 27 Sep 2011 01:16:43    Tittel: Re: Kjøpes: "Finnene kring Mangensjøen" av Ø. Ribs Svar med Sitat

Jeg er fremdeles på jakt etter denne boken.

Er det noen som har et eksemplar å selge meg? I så fall er jeg MEGET intressert.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet