|
Slektsforum DIS-Norge
|
| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 17 Des 2004 10:12:05 Innlegg: 1167 Bosted: SANDEFJORD
|
Skrevet: 19 Apr 2012 12:32:48 Tittel: Epostoversikten i OE forsvant, hvordan gjenopprette? |
|
|
Plutselig ble oversikten over meldingene i innboks og sendte meldinger borte, bare siste melding vises, det samme i de forskjellige mappene. Meldingene er der, jeg kan bla meg tilbake med Ctrl+, fra siste melding og finne meldingene en for en både i innboks og sendte elementer og i mappene, og likeså søke opp meldingene til en sender.
Vis alle meldinger er haket av under Vis/Gjeldende visning.
En som brukte maskinen har tydeligvis klikket et sted hvor det ikke skulle klikkes - og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få tilbake oversikten.
Noen som vet hva som kan gjøres?
Hilsen
Osvald |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 17 Des 2004 10:12:05 Innlegg: 1167 Bosted: SANDEFJORD
|
Skrevet: 22 Apr 2012 15:55:01 Tittel: Re: Epostoversikten i OE forsvant, hvordan gjenopprette? |
|
|
Og så var en yngre generasjon på besøk, og et lite "drag" av en linje som var klikket/dratt for høyt (lengst ute til høyre) så var alt som det skulle være.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan laste opp filer til dette forumet Du kan laste ned filer fra dette forumet
|