Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 09 Apr 2007 11:20:16

InnleggSkrevet: 13 Mai 2012 13:14:07    Tittel: Mangler DIStreff resultatfiler Svar med Sitat

Ved innsending av de 2 siste DIStreff oppdateringene har jeg ikke mottatt resultatfiler via E-post og kan heller ikke finne filene tilgjengelig for nedlasting på DIS-treff sidene.

Ser at dataene mine er oppdatert i DIS-treff så filene mine er tydeligvis kjørt.

Er det jeg som gjør noe feil ved innsending eller leter jeg ikke etter resultatfilene på rett sted?

mvh

Inge M. Bruvik
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 01 Des 2004 07:57:15

InnleggSkrevet: 13 Mai 2012 14:25:19    Tittel: Re: Mangler DIStreff resultatfiler Svar med Sitat

Inge skrev:
Ved innsending av de 2 siste DIStreff oppdateringene har jeg ikke mottatt resultatfiler via E-post og kan heller ikke finne filene tilgjengelig for nedlasting på DIS-treff sidene.

Ser at dataene mine er oppdatert i DIS-treff så filene mine er tydeligvis kjørt.

Er det jeg som gjør noe feil ved innsending eller leter jeg ikke etter resultatfilene på rett sted?

mvh

Inge M. Bruvik

Tilbakemelding via Epost er standard og del av kjøringen avslutningsvis.

Men, vi har ingen garanti for at spamfiltre stopper fremsending som nok er sannsynlighetsfaktopr nr 1. Tips, sjekk spamfolder.

Feil nr 2. som kan være er feil mailadresse oppgitt på Minside.

En mer sikker leveringsform er å kjøre GEDtreff selv og innsending av resultat via server. Da får man også resultater sendt tilbake via server og neste gang du kjører GEDtreff vil GEDtreff varsle om at resultatfil er klar til nedlasting ved at programmet automatisk åpner nedlastingssiden.
Du dobbelttrykker da på fillenken ytterst til høyre og fila lastes da ned i programmet og zip-browservinduet til venstre i skjermbildet vil da vise innholdet i fila. For å pakke ut innholdet dobbelttrykker du på filnavnet som i en vanlig zipbrowser

(Senere kan du dobbeltklikke på txt-filen i vanlig browser. Plassering av zip-fil og utpakkingskatalog vises for øvrig nede i høyre kant.

Vil varsle bidragskjører om problemet.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 14 Nov 2004 01:01:32

InnleggSkrevet: 13 Mai 2012 18:42:45    Tittel: Re: Mangler DIStreff resultatfiler Svar med Sitat

De resultatene ble sendt til imb@bruvik.org den 28.02.2012 kl 10.54

Om nødvendig gi beskjed om det skal gå til en annen epost så skal jeg videresende dit. Eposten som er oppgitt er den som er på MIN SIDE.. Endringer må man gjøre selv
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet