Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 23 Mar 2006 10:28:22

InnleggSkrevet: 25 Mai 2012 18:51:27    Tittel: Når man har ny e-postadresse Svar med Sitat

Jeg har diverse bygdebøker m.v. og har lagt inn i genealogiske ressurser at jeg kan slå opp i disse. MEN: Jeg har senere fått ny e-postadresse, og får ikke til å endre den adressen som nå ligger inne.

Noen som har en god idé?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 17 Okt 2007 07:33:23

InnleggSkrevet: 25 Mai 2012 20:49:59    Tittel: Re: Når man har ny e-postadresse Svar med Sitat

Mitt forslag er at du kontakter "Site Admin". Det er vel han som står som moderator her: http://www.disnorge.no/slektsforum/viewforum.php?f=2263

Mvh Paul
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 14 Nov 2004 06:33:25

InnleggSkrevet: 25 Mai 2012 20:56:03    Tittel: Re: Når man har ny e-postadresse Svar med Sitat

Har du forsøkt å gå inn på "Min medlemsside DIS Norge" og forandra e-mail adressa di der Question

Mvh
Ingmar Cool
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

InnleggSkrevet: 26 Mai 2012 08:33:11    Tittel: Re: Når man har ny e-postadresse Svar med Sitat

Tusen takk for begge svar. Ja, jeg har endret adressen på min medlemsside, men dette har ikke forplantet seg til de aktuelle steder under genealogiske ressurser.

Når gjøre jeg henvendelse med forespørsel til sideadministratoren, godt forslag!
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 14 Jul 2004 06:55:25

InnleggSkrevet: 28 Mai 2012 10:36:15    Tittel: Re: Når man har ny e-postadresse Svar med Sitat

For å endre e-postadresse i Genress må man dessverre få dette endret "manuelt" -dette fordi det ligger gamle gamle gamle databasesystemer i bunn (vi jobber med nytt system, så vi håper dette vil bli bedre etter hvert.

Send epost til lenker@disnorge.no og fortell hvilke bøker du satt det opp som "oppslager" i -så skal vi få endret dette så fort som mulig.

mvh
Laila Christiansen for Lenkegjengen/Genress
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

InnleggSkrevet: 28 Mai 2012 10:40:57    Tittel: Re: Når man har ny e-postadresse Svar med Sitat

Tusen takk, Laila, jeg sender en e-post så snart som mulig etter pinse. Very Happy
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet