Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 17 Okt 2007 08:33:23

InnleggSkrevet: 11 Jul 2012 21:14:02    Tittel: MobileFamilyTree Pro Svar med Sitat

Så nettopp at det er kommet et slektsprogram MobileFamilyTree Pro for iPhone og iPad.
Jeg har ikke prøvd det så jeg har ingen anelse om hvordan det er, men det opplyses at dette tilsvarer MacFamilyTree Pro og kan synkroniseres med dette. Den skal kunne utveksle GEDCOM-filer med PC og Mac.
Denne app. koster kr 105,-

Mvh Paul

PS

Dette er bare ment som informasjon til de som måtte være interessert i noe slikt. Wink

Sist endret av gj05668 den 12 Jul 2012 09:41:41, endret 1 gang
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 04 Mar 2007 11:08:37

InnleggSkrevet: 12 Jul 2012 07:15:31    Tittel: Re: MobileFamilyTree Pro Svar med Sitat

Hei! Dette er en app som kan fungere som et frittstående, selvstendig slektsforskerprogram. Dersom du allerede bruker MacFamiliy Tree på Mac, kan du enkelt synke dataene dine mellom programmene.

Det som er spesielt med denne appen er at den har alle funksjoner som gjør at du også kan bruke den som en egen selvstendig app uten at du har MacFamily Tree til å synke med.

Som en selvstendig app, betyr det også at du kan importere gedcom data fra andre apper.

Selv bruker jeg slekts-iPad appene stort sett bare til å slå opp i, da det er vanskelig å få til en effektiv registrering. Men det kan like godt skyldes mine inngrodde vaner.

Jeg har ikke prøvd å importere gedcom fra andre programmer, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men du kan lage menge fine grafer og rapporter som kan skrives ut om du har en skriver som kan kommunisere med iPaden.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet