Slektsforum Slektsforum
Slekt og Data

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 18 Sep 2013 01:33:44

InnleggSkrevet: 15 Des 2016 14:02:09    Tittel: Familiebok i My Heritage Svar med Sitat

Hei,

Jeg ønsker å skrive ut noe oversiktlig i papir for å vise min gamle tante hvem vi er i slekt med. Under posten diagrammer og bøker i My Heritage opprettet jeg en familiebok. Det står at jeg har laget en genealogirapport for min tipp-tipp-tipp-oldefar.
I innholdsfortegnelsen leser jeg at rapporten består av etterkommere, direkte relasjoner og indirekte slektskap. Jeg ble nr 6 , tante nr 15 og tipp-tipp-tipp-oldefar nr 37. Det er oppramsing av navn med nummer foran.

Hvor mange typer genealogirapporter finnes, og hvilken type er familiebok i My Heritage?

Hilsen Astrid
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 20 Feb 2017 07:04:12

InnleggSkrevet: 20 Feb 2017 19:32:34    Tittel: Re: Familiebok i My Heritage Svar med Sitat

Når man lager boken velger man start personen.
MyHerigate har både PC og Mac program du kan laste ned og selv bestemme hva som skal være i boka. Programmet lastes ned fra en link nederst på siden til slektstreet. Det heter Family Tree Builder. Det har også ett nyttig verktøy for å sjekke for feil under verktøy.
https://www.myheritage.com/family-tree-builder

Er du betalende eller i gratis prøve periode kan du ringe gratis for å få support. Når jeg ringte snakket de engelsk.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet