Slektsforum Slektsforum
Slekt og Data

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 03 Aug 2016 08:56:03

InnleggSkrevet: 09 Nov 2018 13:37:05    Tittel: Lilly Wiik, født mellom 1919 og 1922 - når og hvor? Svar med Sitat

Når og hvor ble Lilly Wiik født?

I et tidligere innlegg ble det funnet opplysninger her om faren, Johan Normann Wiik: http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=121414&highlight=jo han+wiik
I dødsannonsen i Aftenposten for 14. februar 1966 står barna oppført i denne rekkefølgen:
Harald – Margot
Robert – Sonja
Lilly – Reidar
Mary – Fridthjof
Ingrid – Ingolf
Sverre – Inger

Jeg finner nummer 2, Karl Robert Wiik på gravminner (Id 606165 – født 22.09.1919 – død 07.01.1986, Nordre gravlund, Oslo) og nr. 4, Mary (Johanne, gift Eriksen) her: Id 2405207
Født 30.06.1922 - død 29.05.2007 Løken, Aurskog-Høland, Akershus. Mary skal være født i Drøbak, men jeg har ikke primærkilde.

Men når og hvor ble Lilly født, og hva het ektemannen Reidar til etternavn? (På Myheritage står hun oppført som Lilly Strand med fødselsår 1918?, men jeg stoler ikke på det som står der. I den slektsgrenen er det mange «smartmatcher» som er helt feil.)
Hun må være født i 1920 eller 1921, gitt at hun ikke er tvilling med Karl Robert eller Mary Johanne.

Jeg har sjekket kirkebøkene for Nykirken og Fødselsstiftelsen i Bergen siden eldste sønnen Harald var født der (jf. lenke til tidligere innlegg). Jeg har også sjekket kirkebøkene for Drøbak og Frogn. Har noen tips om hvordan jeg kan finne fødselsår og sted?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet