Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 13 Apr 2009 11:59:18

InnleggSkrevet: 22 Apr 2012 16:54:07    Tittel: Jetvold Toresen/Åsnes f 1604, etterkommere* Svar med Sitat

Jetvold Toresen var født 1604 nevnt jetvold Aasnes. Hans sønn Tore jetvoldsen var født1621 og døde i 1691. Tore Jetvoldsen hadde sønn het Trond Toresen som var født. . . Så hadde tore ei datter som het Eli Toresdatter Toresen.født. . . .Eli Toresdatter Toresen døde som 92 år gammel i februar 1775. jeg må si at jeg har ikke så mange å spøre lenger. menn vi lurer på om Tore olsen var gift med Kari Nilsdatter solberg. Kari døde.01.08.1773. Kari og Tore Olsen hadde Ole blev i 1775 gift med Anne Marie Olsdatter Braskerud så jeg håper at dere kan hjelpe. så jeg sier takk til dem som hjelper meg. Hilsen Sigmund Tørris Dahlsrud
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 24 Nov 2011 10:45:13

InnleggSkrevet: 22 Apr 2012 17:44:54    Tittel: Re: Arstuaen på V.Eid Svar med Sitat

Vær så snill, legg inn lenker på det du vet, så kanskje det er nokon som vil bistå deg, for det er ikkje mange som vil sitje å slå opp og gjere dobbeltarbeid med det du evt. har funne sjølv.
Og dette har du vorte orientert om så mange gonger, at du må snart byrje med det nå.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 10 Jan 2006 01:51:50

InnleggSkrevet: 22 Apr 2012 20:22:26    Tittel: Re: Arstuaen på V.Eid Svar med Sitat

Legger enda en gang inn lenke til hvordan du lager lenker fra kirkebøker, folketellinger kopierer du bare fra adresselinja.

http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=32791

Tittelen på tråden din forteller ingenting om det du spør om så jeg modererer den for deg. Husk at en gang skal kanskje du eller noen andre søke på emnet og da er det greit at tittelen forteller noe om innholder.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 18 Nov 2004 12:39:27

InnleggSkrevet: 23 Apr 2012 23:36:33    Tittel: Re: Arstuaen på V.Eid Svar med Sitat

Man kan lure på hva du spør om, men ditt direkte spørsmål forstår jeg som hvorvidt Tore Olsson var gift med Kari Nilsdatter fra Solberg. Eller venter du å få utredet ca. 200 år av din slektshistorie? Det er vel litt mye å spørre om?

Jeg kan imidlertid bekrefte at Tore Olsson født 1722 på Vestre Eid ble gift 03.01.1752 med Kari Nilsdatter født 1732 på Solberg.

Vielsen
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet