|
Slektsforum DIS-Norge
|
| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 20 Des 2011 09:43:34 Innlegg: 42 Bosted: OSLO
|
Skrevet: 25 Feb 2009 19:30:08 Tittel: Legacy spørsmål |
|
|
Hei,
Hvor er riktig sted og legge til følgende i legacy
Kildeinformasjon:
Permanent sidelenke:
Permanent bildelenke:
Dette er veldig viktig for meg at det blir lagret på riktig sted. Jeg er veldig ny på dette, så prøver og lære meg riktig mte og dokumenter på, så det ikke blir rot.
Jeg bør vel også lagre bildelenke på egen maskin, kanskje opprette mappenavn ++++
Elller gjør legacy dette av seg selv i en stor fil?
Og hvordan kan jeg få feltet "Ekteskap" ektepakt) til og hvise permanent på alle folk.
Startet med forskning på fredag, og er kommet lang, takket være masse hyggelige folk på dis chatten.
Skjønner det er et must og bli medlem, det er jo tross alt moro
TIA
Erik |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 02 Des 2004 10:10:00 Innlegg: 308 Bosted: TÅRNÅSEN
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 08 Des 2004 03:49:21 Innlegg: 396 Bosted: Sverige
|
Skrevet: 26 Feb 2009 14:15:13 Tittel: Re: Legacy spørsmål |
|
|
På fliken "Legacy Start" finner du en meny på høyre side der det står "LegacyNorsk". Den går til Legacy Norske brukerforum. Der kan du søke etter besvarte spørsmål fra andre eller stille spørsmål dine egne spørsmål om du ikke finner svar.
Under rubrikk de "5 siste i forumet" finner du idag en diskusjon om skannede kirkebøker. Ikke samme spørsmål som du har stilt her, men kanskje også av interesse.
Mvh
Niels |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp filer til dette forumet Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet
|