Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 04 Des 2004 06:49:35

InnleggSkrevet: 10 Aug 2009 17:46:27    Tittel: Distreff klatre i sletstre virke ikke lenger Svar med Sitat

Hei.
Tidliger har jeg fått se flere generasjoner som slektstre når jeg er inne på Distreff.

Nå får jeg kun se foreldre til den personen jeg velger.

Når slår opp på data som jeg har levert så ser jeg at mitt siste bidrag er fra 2008-12-15 og det bør jo være innfor det året som jeg skal ha tilgang.

Hilsen
Jan Sigbjørn
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 01 Des 2004 07:57:15

InnleggSkrevet: 12 Aug 2009 19:19:12    Tittel: Re: Distreff klatre i sletstre virke ikke lenger Svar med Sitat

Hei.

vet ikke hvor du har 1 år fra, men du tenker kanskje på GEDtreff??

Klatring i aner (dvs. mer enn en generasjon) er aktiv i 180 dager.

Utvidet funksjonalitet i GEDtreff (analyser etc.) er aktiv i 1 år.

Håper dette forklarer.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 04 Des 2004 06:49:35

InnleggSkrevet: 13 Aug 2009 19:55:31    Tittel: Re: Distreff klatre i sletstre virke ikke lenger Svar med Sitat

Hei.
Takk for tilbakemeldingen. Jeg har forsøkt å finne dokumentasjon på hvor lenge en har tilgang etter innsendt bidrag til Distreff. Men jeg har vel ikke søkt grundig nok på det.

Men nå bekrefter du at det er 180 dagers tilgang. Da har jeg noe å forholde meg til.

Da er det bare for meg å sende et nytt bidrag via GEDtreff slik at jeg får tilbake min tilgang.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 01 Des 2004 07:57:15

InnleggSkrevet: 13 Aug 2009 22:02:36    Tittel: Re: Distreff klatre i sletstre virke ikke lenger Svar med Sitat

Jan Sigbjørn Larsen skrev:
Da er det bare for meg å sende et nytt bidrag via GEDtreff slik at jeg får tilbake min tilgang.

Ja, det er jo hensikten med slike tidsfrister Smile

På den måten får vi oppdaterte data fra folk. Masse nytt, og kanskje en del slektstrær har i mellomtiden blitt beskåret i ulik grad og folk fjernet.

I den sammenheng, om man bare beskjærer lenken som er feil, men bevarer slektene på begge sider om disse fortsatt er innbyrdes korrekte, så kan disse registreringene fortsatt inneholde viktig gullkorn, om ikke for en selv, så for andre i det minste som dermed kanskje finner brikken som skal til for å få puslespillet til å falle på plass, eller kanskje til og med "That BIG Block Buster that tears downn the BIG BRICKWALL"
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet