|
Slektsforum DIS-Norge
|
| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 27 Jul 2009 09:20:31 Innlegg: 75 Bosted: LIER
|
Skrevet: 27 Mar 2012 08:34:00 Tittel: Valdres, Østre Slidre, Vestre Slidre, Vang |
|
|
Jeg ønsker å hjelpe med fotografering av gravsteder i overnevnte kommunes og prøver å komme in kontakt med ansvarlig person. Hvor kan jeg henvende meg?
Jeg har skrevet 3 ganger, den første gang i febr 2011 til DIS-Oppland (men jeg har ikke fått svar til nå), og jeg har vært in kontakt med Valdres Slektshistorielag som har registrert de andere kommunes i Valdres men de har ingen avtaler/ansvar for overnevnte kommunes.
Mvh,
Pia Fjelltun |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 14 Nov 2004 07:33:25 Innlegg: 1127 Bosted: SØVIK
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 08 Feb 2005 09:02:07 Innlegg: 41 Bosted: OSLO
|
Skrevet: 27 Mar 2012 10:33:26 Tittel: Re: Valdres, Østre Slidre, Vestre Slidre, Vang |
|
|
| Da tar du kontakt med koordinator for gravreg. i oppland - gravreg@op.disnorge.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 27 Jul 2009 09:20:31 Innlegg: 75 Bosted: LIER
|
Skrevet: 27 Mar 2012 13:22:27 Tittel: Re: Valdres, Østre Slidre, Vestre Slidre, Vang |
|
|
Takk for svaret.
@Kari
Jeg har prøvd å kontakte koordinator for gravreg. Oppland Febr 2011, juni 2011 og en par dager siden. Fordi jeg ikke fikk svar begynte jeg å lete om kanskje noen andere har fått ansvar for den delen av Oppland. Vil ikke mase for mye da jeg vet at det er frivillig arbeid, men synes at over 1 år er kanskje litt lenge å vente og begyner å lure på om mailene kanskje ikke kommer fremme?
Takk Ingmar jeg kan nok prøve der.
Hilsen,
Pia |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp filer til dette forumet Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet
|