Slektsforum Slektsforum
Slekt og Data

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 12 Des 2004 01:08:07

InnleggSkrevet: 29 Jan 2013 22:56:00    Tittel: Rekonstruert kyrkjebok, Skudesnes 1770-1842 Svar med Sitat

hei,

eg er på jakt etter meir detaljert kunnskap om den rekonstruerte "kyrkjeboka" for Skudesnes 1770-1842, eller "Optegnelse over udførte kirkelige forretninger i Skudesnæs Præstegjeld før Aar 1842"
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1653&idx_id=1653&uid =ny&idx_side=-4

Eg har "surfa" meg til nokre spreidde opplysningar om at det var ein brann i 1844. Protokollen (siste side) er datert i 1847.

Er det skrive noko om dette i bygdebøker eller andre lokalhistoriske bøker/skrifter?
Gjerne forf./tittel osv, og sidetal om du har.

Er det nokon som har undersøkt (evt. har eit inntrykk av) kor fullstending rekonstruksjonen er?
Er det kjent noko om det var presten som gjorde dette på eiga hand, eller om prost, evt. biskop, var inne med "ønskje" eller pålegg?
Og var det presten som samla inn opplysningane, eller sette han lærarar, medhjelparar, klokkar og evt. andre i arbeid?

Det finst ei parallell sak i Ytterøy, der ein prest hadde etterlate seg kyrkjeboka utan ei einaste innførsle i 1815-16. Etterfølgjaren, frå 1820, sette i verk ei storstilt innsamling av opplysningar frå folk i heile prestegjeldet (3 sokn); med støtte frå prost og biskop. Dette veit vi fordi både soknepresten og prosten har ført inn utførlege utgreiingar i den rekonstruerte delen av boka.
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16411&idx_id=16411&u id=ny&idx_side=-184

Ei anna paralell sak - som er bakgrunnen for denne førespurnaden - er Ulstein, der prestegarden og kyrkjebøkene brann i desember 1832. Det vart samla inn opplysningar, men noko mindre detaljert enn i Skudesnes.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 17 Nov 2004 10:50:04

InnleggSkrevet: 29 Jan 2013 23:39:36    Tittel: Re: Rekonstruert kyrkjebok, Skudesnes 1770-1842 Svar med Sitat

Generelt er bygdebøkene for Karmøy inkl Skudesnes tilgjengelige på nettet
http://www.slektsforumkarmoy.no/b-bok/gardsliste.html
Bøkene er tilgjengelige på biblioteket, men jeg antar at Slektsforum Karmøy e-post til slektsforum.karmoy@c2i.net kan sikkert bidra.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 12 Des 2004 01:08:07

InnleggSkrevet: 30 Jan 2013 08:02:20    Tittel: Re: Rekonstruert kyrkjebok, Skudesnes 1770-1842 Svar med Sitat

takk for svar
Denne nett-bygdeboka er vel først og fremst eit personregister (eller har eg oversett noko?).

Eg ser at det kom ny prest i 1846(47?), som må ha laga den rekonstruerte boka. (Det er prosten som signerer dateringa av protokollen).
Men bortsett frå denne opplysninga, gjev ikkje personregisteret noko svar på det eg lurte på.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet