Slektsforum Slektsforum
Slekt og Data

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 25 Mar 2009 10:03:36

InnleggSkrevet: 05 Jan 2016 20:33:25    Tittel: Familien til Einar Olson Djupvik Harholt f 1759 Svar med Sitat

I Nessetboka II side 127 under Fløtten, Harholt er Einar Olson og kona Brit Knutsdotter oppført med desse døtrene:
1. Guri f 1786 2.Marit f 1793, gift med Jon Estenson. Sjå meir om dei under husmenn.
(Sjå også same bok side 143).

Det med Guri er rett. Ho står oppført i kyrkjeboka. Ho var truleg mora til Einar Veltan som er omtala i bind IV side 228 (sist under Teigset). Når ho blir mor i 1817 har ho etternamnet Eidsvåg, og det har faren hennar Einar Olson og, som er fadder.

Det med Marit må vere heilt feil. Det kan ikkje vere denne Marit som var gift med Jon Estenson. Det må vere ei mykje eldre syster eller halvsyster, for når ho vert gift på nytt i 1824 med Ola Nilsson Ringstad, er alderen oppgjeven til 46 år, og når ho døyr i 1846 (gravlagd 1847) er alderen oppgjeven til 66 år. Ho var altså fødd kring 1780, lenge før Guri og ekteskapet med Brit Knutsdotter Lien i 1886. Det har ikkje lukkast meg å finne dåpenen hennar. Det har heller ikkje lukkast meg å finne henne i folketeljinga 1801. Og det er sannsynleg at ho var ei halvsyster, for døtrene hennar heiter Maria og Gjertrud, ikkje Brit. Dottera til Marit nedanfor heiter derimot Brit.

Same året som Marit ovanfor vert gift på nytt, vert det gift ei Marit Einarsdotter Eidsvåg med Lars Larsson Helle Nerland. Dei fekk slå eg ned på ein husmannsplass under Teigset. Det er nok denne Marit som står oppført i boka som fødd 1793 og gift med Jon Estenson (ho var ikkje fødd i 1793, men i 1794). Det er få bevis å halde seg til, men søstera Guri, med etternamnet Veltan) er fadder til første barnet hennar (som levde opp? – Lars fødd 1830).

Det har ikkje lukkast meg å finne noko skifte som kan bevise dette. Men kanskje nokon har vore borti det? Eller borti andre dokument som seier meir om familien?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

InnleggSkrevet: 08 Jan 2016 11:01:17    Tittel: Re: Familien til Einar Olson Djupvik Harholt f 1759 Svar med Sitat

Etter å ha gått gjennom fadderbruken til Jon Estenson/Marit Einarsdotter tvilar eg på at denne Marit Einarsdotter var i familie med Einar Olson Djupvik Harholt. Eg fann heller ikkje giftarmålet deira. Og nokon Jon Estenson finn eg heller ikkje sporet av i folketeljinga 1801. Skiftet etter Jon synest gjennom vergebruken å tyde på tilknytning til haugianarane på Myklebostad.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 23 Jan 2007 12:36:49

InnleggSkrevet: 08 Jan 2016 12:11:26    Tittel: Re: Familien til Einar Olson Djupvik Harholt f 1759 Svar med Sitat

Hei Magnar - Jon Estensson "Harholt af Næsset" og Marit Einersdotter Hønsvik vart gift i Stangvik 14. juli 1811 (sjå høgre side, litt ovanfor midta):

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Stangvik, Ministerialbok nr. 592A01 (1784-1819), Kronologisk liste 1811, side 138.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16134&idx_id=16134&u id=ny&idx_side=-143
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070914640114.jpg

Mvh. Knut.
Til Toppen
Skjult navn

InnleggSkrevet: 08 Jan 2016 14:03:17    Tittel: Re: Familien til Einar Olson Djupvik Harholt f 1759 Svar med Sitat

Takk! Det var i grunnen som venta at det måtte vere ei Marit Einarsdotter utanfrå, ikkje i nær slekt med Einar Olson?. Merkjer meg elles at forlovarane var Thore Aaasprong og Ole Løset.
Men å finne Jon Estenson og Marit Einarsdotter i 1801 ser ut til å vere vanskeleg same kva. Det er fleire kandidatar, men ingen Marit Einarsdotter i Hønsvika eller Jon Estenson nær Nesset.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet