Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 05 Jan 2006 06:46:44

InnleggSkrevet: 06 Feb 2006 09:49:04    Tittel: Bidrag til DIStreff Svar med Sitat

Det kan godt hende det finnes svar på spørsmålet mitt andre steder uten at jeg har fått det med meg..men det jeg lurer på er..:
Jeg har sendt inn bidrag til Dis-treff for første gang for noen uker siden..Er ganske så amatør på data, og fikk hjelp til å lage Gedcom-fila, sende den, og fikk kvitteringen på at det var vellykket...
Når kan jeg benytte meg av dette med å klatre i andres slektstrær/se hvilke som leter etter de samme anene? Er det etter mine data er lagt ut, og ny oppdatering av databasen har skjedd?..sikkert et dumt spørsmål,..men er spent på om jeg har gjort dette riktig..

Solvår
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 15 Okt 2004 09:17:57

InnleggSkrevet: 07 Feb 2006 22:50:29    Tittel: Re: Bidrag til Dis-treff Svar med Sitat

Hei

Ser du bor på Skedsmokorset og da har du kanskje sendt din gedcomfil til distreff@oa.disnorge.no? Jeg har sjekket all epost til denne og kan ikke finne noen fra deg. Kan du prøve å sende på nytt?

Jeg prøver å behandle bidrag jeg får i løpet av en uke. Etter det kan det gå opp til to uker før bidraget er tilgjengelig på nettet.

Mvh
Helge Haugland
DIStreffadder Oslo/Akershus
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 05 Jan 2006 06:46:44

InnleggSkrevet: 07 Feb 2006 23:38:06    Tittel: Re: Bidrag til DIStreff Svar med Sitat

Hei!

Ja, jeg sendte til den nevnte adressen.. og fikk som sagt kvittering på at det var sendt.

Nå har jeg forsøkt pånytt, jeg har trykket "OK" etter "Ring opp internett før du går videre"..det virker som det stopper opp her.. Question ..har i hvertfall ikke fått noen kvittering denne gangen..

Mvh Solvår
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 01 Des 2004 07:57:15

InnleggSkrevet: 12 Feb 2006 22:49:01    Tittel: Re: Bidrag til Dis-treff Svar med Sitat

Helge Haugland skrev:
Hei

Ser du bor på Skedsmokorset og da har du kanskje sendt din gedcomfil til distreff@oa.disnorge.no? Jeg har sjekket all epost til denne og kan ikke finne noen fra deg. Kan du prøve å sende på nytt?

Jeg prøver å behandle bidrag jeg får i løpet av en uke. Etter det kan det gå opp til to uker før bidraget er tilgjengelig på nettet.

Mvh
Helge Haugland
DIStreffadder Oslo/Akershus

Det var nok Gedtreff hun prøvde å sende fra. Antar at du nå har kmq-filen som jo er selve bidraget. Uansett, så har også jeg denne filen.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet