|
Slektsforum DIS-Norge
|
| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 01 Okt 2005 05:28:45 Innlegg: 44 Bosted: OSLO
|
Skrevet: 27 Feb 2006 14:51:52 Tittel: Hvorfor ikke ta bort ? |
|
|
Jeg har gjentatte x førsøkt og få fjernet det som ble meg tildelt som gjest. Senere har jeg gjentatt og gjentatt det ny det blir ikke godtatt, her en rekke x forsøkt og sende E Mail men får ikke svar, kan jeg få en forklaring på dette ?
Med Vennlig Hilsen
Erik A Simonsen |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 01 Des 2004 07:57:15 Innlegg: 1813 Bosted: SONGE
|
Skrevet: 27 Feb 2006 15:31:11 Tittel: Re: Hvorfor ikke ta bort ? |
|
|
| Erik Andreas Simonsen skrev: | Jeg har gjentatte x førsøkt og få fjernet det som ble meg tildelt som gjest. Senere har jeg gjentatt og gjentatt det ny det blir ikke godtatt, her en rekke x forsøkt og sende E Mail men får ikke svar, kan jeg få en forklaring på dette ?
Med Vennlig Hilsen
Erik A Simonsen |
Jeg bare lurer på hva det er du vil ta bort som gjest.
Meldinger du har skrevet i Slektsforum? Isåfall er det feil konferanse du spør i.
Hvis det gjelder adresseinformasjon som gjest, så er dette en informasjon som kun er tilgjengelig for deg og ansvarlige for systemet. Det finnes ikke produsert noen php-skript som viser gjestemedlemmer, kun regulære medlemmer.
Hilsen produsenten av systemet for gjestemedlemsregistrering samt medlemsinformasjons-systemet, DISadmin. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp filer til dette forumet Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet
|