Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 12 Nov 2005 08:11:03

InnleggSkrevet: 30 Sep 2007 11:50:31    Tittel: Verdens største slektswiki Svar med Sitat

WeRelate har 1700 nye registrerte brukere denne uka, over 150 000 nye personer og totalt i overkant av 1 million personer og familier. Verdens største slektswiki er gratis og tilgjengelig for alle Exclamation Interesserte og nysgjerrige kan kontakte WeRelate på bla. egen chattekanal: IRC WeRelate
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 03 Jun 2008 06:07:59

InnleggSkrevet: 04 Mai 2010 19:38:07    Tittel: Re: Verdens største slektswiki Svar med Sitat

Hei,
er dette noe du vil anbefale i dag?
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 12 Nov 2005 08:11:03

InnleggSkrevet: 04 Mai 2010 22:11:28    Tittel: Re: Verdens største slektswiki Svar med Sitat

Hei Tore

Jeg har selv ingen erfaring med nettstedet, og kan derfor heller ikke komme med anbefalinger. Det ligner jo andre online-slektsprogram hvor familier kobles sammen og kan ses/endres av andre. Jeg er allikevel skeptisk til å legge ut all slekten på nett, men for enkelte personer/slekter kan sikkert dette være en grei måte å jobbe flere sammen.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 03 Jun 2008 06:07:59

InnleggSkrevet: 05 Mai 2010 20:25:53    Tittel: Re: Verdens største slektswiki Svar med Sitat

Hei igjen Per,

Takker for svar.

Jeg har forsøkt å finne en måte å legge ut slektsinformasjonen, men har hittil ikke latt meg overbevise. Jeg deler din skepsis til å legge den ut og har nå planer om å opprette en hjemmeside til dette.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 22 Jun 2009 03:25:55

InnleggSkrevet: 30 Nov 2011 08:57:25    Tittel: Re: Verdens største slektswiki Svar med Sitat

Per-Olav skrev:
Jeg har selv ingen erfaring med nettstedet, og kan derfor heller ikke komme med anbefalinger. Det ligner jo andre online-slektsprogram hvor familier kobles sammen og kan ses/endres av andre. Jeg er allikevel skeptisk til å legge ut all slekten på nett, men for enkelte personer/slekter kan sikkert dette være en grei måte å jobbe flere sammen.

Jeg forsøker teste ut dette nettstedet, se diskusjonstråd her.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet