|
Slektsforum DIS-Norge
|
| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Av |
Innlegg |
Skjult navn
Ble registrert: 21 Jan 2008 09:26:39 Innlegg: 124 Bosted: BODØ
|
Skrevet: 31 Des 2007 02:01:37 Tittel: Kilderegistrering i Legacy - til nybegynnere |
|
|
Før du registrerer kilder i Legacy så må du huske på å lese hjelpen først!!!!! Sånn at du får det riktig. Om ikke må du gjøre masse arbeid på nytt. Jeg har nemlig registrert kildene mine som sentrale kilder og sagt ja til å bruke dette på alt. Så det betyr at alt jeg har registrert av kilder er ubrukelig
Nå må jeg gå inn på hver enkelt manuelt å rette opp Veldig morsomt... not...
så husk å les bruksanvisningen før du setter i gang  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 14 Nov 2004 07:33:25 Innlegg: 1126 Bosted: SØVIK
|
Skrevet: 31 Des 2007 10:36:23 Tittel: Re: Kilderegistrering i Legacy - til nybegynnere |
|
|
Dette gjelder nok alle programmer, ikkje populært å lese bruksanvisninger
For Legacy sin del så finn du eit Legacy forum her
Her finn du spørsmål og svar på det meste som gjelder Legacy.
På dei samme sidene finn du også eit glimrande hefte skrevet av Dag H. Dette er for Legacy versjon 5, men kan med fordel lesast av dei som bruker versjon 6 også. Dette finn du Her
Trur ikkje at du vil angre på at du valgte Legacy som ditt slektsprogram  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skjult navn
Ble registrert: 21 Jan 2008 09:26:39 Innlegg: 124 Bosted: BODØ
|
Skrevet: 14 Jan 2008 00:49:26 Tittel: Re: Kilderegistrering i Legacy - til nybegynnere |
|
|
Har ikke noe negativt å bemerke til nå så jeg tror heller ikke jeg vil angre  |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp filer til dette forumet Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet
|