Slektsforum Slektsforum
DIS-Norge

HjelpHjelp    SøkSøk     Logg InnLogg Inn  Bli medlemBli DIS medlem  engelsk
Hvordan logge på? Les her om registrering og pålogging.
Start nytt emne    
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Av Innlegg
Skjult navn

Ble registrert: 27 Nov 2010 12:09:46

InnleggSkrevet: 03 Jan 2011 17:43:40    Tittel: Wilhelm Hansen's slektninger Svar med Sitat

Wilhelm Hansen og hans tvillingbror Harry ble født i Oslo 30.04.1924. Biologiske foreldre var i følge fødselsattest Victor Hansen og Petrine Hansen. Året etter i 1925 kom Wilhelm og Harry til Ole (født Egner) og Anna Ullerud i Aurskog Høland kommune der de vokste opp som ”adoptivbarn” men de to barna ble aldri formelt adoptert av Ole og Anna. Jeg er advokat og bostyrer i offentlig skifte av dødsboet etter Wilhelm Hansen som døde den 10. september 2010. Vi har foreløpig ingen slektsarvinger etter avdøde, i så fall arver Staten. Folkeregisteret vet heller ikke mer enn dette. Jeg er DIS-medlem i flere år men ikke erfaren i søk på nett. Jeg spør om noen kan hjelpe, finnes det andre barn/etterkommere etter noen av de biologiske foreldrene - Victor Hansen og Petrine Hansen så vil etterkommerne ha arverett? Eller finnes det biologiske onkler/tanter/ eller søskenbarn i live etter Wilhelm så har de også arverett? Er meget takknemlig for hjelp og svar. Mvh Ole Jan Halvorsen, epost ole.jan@advonico.no
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Skjult navn

Ble registrert: 24 Mar 2010 02:38:30

InnleggSkrevet: 03 Jan 2011 19:15:40    Tittel: Re: Wilhelm Hansen's slektninger Svar med Sitat

Hei

Siden vi "alle" kjente ham som Willy Ullerud, synes jeg det var greit å informere om det.
En slektsforsker trenger alle tilgjengelige opplysninger. Smile
Vedlegger minneordene som var skrevet i Indre Akershus Blad, 17.09.2010.

Det hadde vært veldig koselig om vi hadde funnet ut noe om dette... Question

Mvh Bent
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 31 Mar 2005 04:31:28

InnleggSkrevet: 03 Jan 2011 19:30:45    Tittel: Re: Wilhelm Hansen's slektninger Svar med Sitat

Jeg har sendt deg en mail.
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 27 Nov 2010 12:09:46

InnleggSkrevet: 03 Jan 2011 23:20:35    Tittel: Re: Wilhelm Hansen's slektninger Svar med Sitat

Hei og takk for respons fra dere begge, jeg har epostdialog med Palmar Huse. Og ja vi har hørt en del om "Willy" som han ble kalt. Og vi håper på positive funn av mulige slektninger/arvinger. Mvh Ole Jan
Til Toppen
Skjult navn

Ble registrert: 14 Jul 2004 07:55:25

InnleggSkrevet: 04 Jan 2011 05:21:22    Tittel: Re: Wilhelm Hansen's slektninger Svar med Sitat

Heisann, minner bare om Datatilsynets restriksjoner om opplysninger som kan sammenstilles, om nålevende Very Happy

Lykke til!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Skjult navn

Ble registrert: 17 Des 2004 06:10:42

InnleggSkrevet: 04 Jan 2011 11:02:03    Tittel: Re: Wilhelm Hansen's slektninger Svar med Sitat

Laila N. Christiansen skrev:
Heisann, minner bare om Datatilsynets restriksjoner om opplysninger som kan sammenstilles, om nålevende
Jada, herigården vokter vi væl om arveretten vår, s'ru! - Og har selvfølgelig ett og annet vi jenne hvisker advokaten i øret!

Mvh Gunnar.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp filer til dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet